My room | Room details

Lifestyle

IMG_4186

Het leek mij altijd erg leuk om een keer te laten zien hoe mijn kamer eruit ziet. Omdat ik geen filmpje ga maken had ik het idee om wat foto’s te maken van wat details in mijn kamer. Misschien geeft het jullie wat inspiratie en ik vind het erg leuk om te doen. Benieuwd hoe mijn kamer eruit ziet in details?

Hier heb ik wat foto’s van mijn kamer. Ik moet toegeven mijn kamer is aardig groot.

IMG_4184

Dit vind ik een erg leuk stukje van mijn kamer. Herken je glazen flesje nog? Hij was laatst in mijn Action shoplog :D. En ohja, let niet op de boeken die moet ik nog uitzoeken welke ik houd en welke niet 😉

IMG_4185

Als je een plank naar beneden gaat zie je deze leuke tas die ik laatst heb gekocht bij de H&M. Hij ziet er apart uit maar ik vind het wel wat hebben! Ook zie je het Michael Kors tasje die ik gewoon erg mooi vind staan daar met mijn zonnebril en een mason jar die ik heb gekocht bij de Action. Daaronder zie je wat leuke kleurige strips die ik mee heb genomen van een bouwmarkt.

IMG_4188

Een ander stukje van mijn kamer! Een kleine verzameling van Arizona flesjes die ik gewoon erg vrolijk vind staan met een limited edition coca cola die ik uit Parijs heb meegenomen.

IMG_4190

Wat leuke beeldjes die ik heb meegenomen bijvoorbeeld uit Londen, Parijs, Venetie, Praag en Barcelona. Ik vind het erg leuk om beeldjes mee te nemen uit een ander land. Op andere planken heb ik nog meer 🙂

IMG_4196

Een van mijn favoriete plekjes. De bank met een mooie poster van New York van de Ikea. Ik vind het erg leuk staan.

En dit waren de foto’s! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik ben erg benieuwd wat je het leukste vond van mijn kamer.

Liefs,
Nynke

11 gedachtes over “My room | Room details

Geef een reactie

