Andrélon Keratine Repair

Review

IMG_4158

Vandaag een review over de shampoo en conditioner van Andrélon Keratine Repair! De Keratine Repair lijn is geschikt voor de mensen met beschadigd en droog haar. Ik heb mijn haar vroeger geverfd dus het is niet meer helemaal gezond. Toen mijn moeder thuis kwam met deze producten ben ik er meteen foto’s van gaan maken en leek het me leuk om er een review over te maken. Enjoy!

IMG_4160

De verpakking is net zoals alle andere shampoo en conditioner van Andrélon en zijn daarmee erg herkenbaar.
De geur is heel aangenaam; zoet, maar niet te overheersend. In de verte herken ik er amandel in. Ik vind het een erg fijne geur.

IMG_4162

Shampoo

Ik vind de shampoo erg fijn. Hij maakt je haar makkelijk schoon en spoelt goed uit. De shampoo schuimt ook lekker en je hebt niet veel nodig voor een wasbeurt dus je kunt er lang mee doen.

IMG_4166

Conditioner

De conditioner vind ik heerlijk! Ik kan er goed mee werken en substantie is erg cremig. Na het uitspoelen is mijn haar héél zacht en merk ik onder de douche al dat het makkelijk doorkambaar is. Het product verzwaart het haar wel een beetje, maar zorgt er absoluut voor dat mijn haar er minder droog uitziet.

Kortom, ik ben er erg tevreden over! Ik zeg bijna in alle reviews dat ik tevreden ben maar bij deze producten merk ik ook echt verbetering in hoe mijn haar is. Mijn haar voelt zacht aan en het ziet er beter uit.

De Andrélon Keratine Repair shampoo is € 4,39 (300 ml) en de conditioner is € 4,59 (300 ml). Ze zijn te koop bij de drogist.

Wat is jouw favoriete shampoo en conditioner?

Liefs,
Nynke

6 gedachtes over “Andrélon Keratine Repair

  1. Leuke review en duidelijk geschreven! Wel jammer dat er sulfaten in het product zitten… mede daardoor zal het resulaat waarschijnlijk van korte duur zijn. Bij shampoo is het eigenlijk zo dat hoe minder het schuimt hoe beter de shampoo werkt. Had je goed resultaat voor meerdere dagen? Om de hoeveel dagrn was je je haar? XoXo Olivia 💕

    Liked by 1 persoon

  2. Oke dat wist ik niet! Ik was m’n haar om de twee dagen en ik merk wel dat m’n haar is verbeterd maar ik gebruik ook meerdere producten tegen beschadiging dus dat zal helpt ook 🙂

    Like

Geef een reactie

