Kruidvat gezichtsmasker

IMG_4216

Ik vind het altijd erg lekker en ontspannend als ik een masker op heb gedaan en toen ik in mijn beauty laadje keek was ik verbaasd hoeveel gezichtsmasker er nog lagen. Ik krijg vaak van m’n verjaardag een gezichtsmasker. Vandaag een review over dit Kruidvat gezichtsmasker!

Ik gebruik eigenlijk bijna altijd budget gezichtsmaskers want die vind ik gewoon even fijn werken. Mijn huid is de laatste tijd echt heel droog dus ik kon wel een gezichtsmasker gebruiken. Dit masker is ook nog eens speciaal voor de droge huid dus een goeie deal!

Hoe gebruik je een Kruidvat gezichtsmasker

Reinig je huid eerst grondig. Breng vervolgens een dunne laag van het masker aan op je gezichtshuid. Vermijd de huid rondom je ogen, lippen en haargrens. Laat het masker 15 tot 20 minuten inwerken. Hierna kun je het masker voorzichtig verwijderen. Heb je nog wat restjes van het masker op je gezicht, was je huid dan met lauwwarm water. Gebruik het masker voor een optimaal resultaat 1 tot 2 keer per week.

IMG_4214

IMG_4215

Het is een twee-delig masker dus je kunt hem twee keer gebruiken. Hij is lekker creamy en heeft een heerlijke geur. Love it!

IMG_4218

Oke, dit masker is he-mels. Hij smeert lekker uit en is erg soepel,zacht en glad. Voor maar 1 euro raad ik deze aan iedereen aan! Er zijn nog twee andere soorten die ik graag zou willen proberen.

Kruidvat gezichtsmaskers zijn 0,99 cent en is te koop bij de Kruidvat.

Liefs,
Nynke

8 thoughts on “Kruidvat gezichtsmasker

Geef een reactie

