5SOS concert 

Gisteren ben ik naar het concert geweest van  5 seconds of summer en het was amazing! Mijn nichtje en ik hadden last minute gekregen en ik wist serieus pas dinsdag dat ik er heen ging. Het was super leuk!

Hier wat foto’s van het concert 🙂

Het voorprogramma!

De enorme drukte!

Dit was ongeveer 2% van alle foto’s en filmpjes die ik heb gemaakt :’) de foto’s zijn niet zozeer in goede kwaliteit maar dat kun je van mij ook niet verwachten als ik daar sta te dansen en te schreeuwen haha! Het was een super leuke avond!

Liefs,

Nynke

5 thoughts on “5SOS concert 

Geef een reactie

