♡ Nieuwe start ♡

Geen categorie

large (6)

Hey!

Het is nu ongeveer een maand dat ik niks heb geschreven op mijn blog en ik schaam me er een beetje voor.. Ik ben er gewoon niet aan te komen en ik had veel dingen aan mijn hoofd. Deze maand is erg druk geweest en dat had vooral met school te maken. Ik had toetsweek en veel huiswerk. Natuurlijk is dat niet het enige want ik had ook gewoon geen inspiratie en motivatie meer om wat nieuws te bedenken daarom leek het mij goed om even een pauze te nemen. Maar ik ben terug! Ik hoop deze vakantie het bloggen weer wat op te pakken en veel leuke artikelen schrijven. Misschien heb je het al gemerkt maar ik heb ook een nieuwe lay-out voor mijn site. Ik vond gewoon dat er iets nieuws moest komen en mijn smaak is de laatste tijd erg veranderd haha. Welcome back!

Liefs,
Nynke

X

3 gedachtes over “♡ Nieuwe start ♡

Geef een reactie

