Favoriete schoenen at the moment ðŸŒ»

Fashion

Hi!

Ik denk dat een van mijn grootste verslavingen wel schoenen zijn daarom leek het mij erg leuk om vandaag mijn top 5 favoriete schoenen te delen met jullie. Ik laat mijn 5 favoriete paar schoenen zien en ik geef er meer informatie over. Enjoy! 🌸

IMG_4250

IMG_4253

IMG_4255

Adidas superstar 80s

Deze schoenen zijn echt super populair deze tijd en ik vind ze erg mooi! Je kunt ze met veel dingen combineren en ze zijn best basic. Tegenwoordig zie je ze bij iedereen. Ik heb deze bestelt bij de originele Adidas site.
€89,99

IMG_4258

IMG_4260

IMG_4261

Daisy platform shoes ( The Sting )

Plateauschoenen zijn een van mijn favoriete schoenen omdat ze erg comfortabel lopen en je wordt er ook nog eens wat langer van. Ik met mijn 1,69 vind dat helemaal prima. Deze schoenen heb ik in September gekocht bij the Sting voor een laag prijsje. Ik had erg geluk en ik ben er nog steeds erg blij mee. Ik loop er nog steeds erg vaak op 🙂
€15,-

IMG_4262

IMG_4263

New Balance 410 bordeaux red

Deze schoenen heb ik nu ongeveer zo’n twee jaar en ze zien er nog steeds erg goed uit al zeg ik het zelf. Ik liep er maanden lang elke dag op en ze zijn van erg goede kwaliteit. Zelf vond ik dat New Balance eigenlijk helemaal niet zoveel mooie schoenen had maar toen ik deze had gezien moest ik ze gewoon hebben. Volgens mij heb ik ze ooit bij de Invito gekocht volgens mij.
€89,90

IMG_4265

IMG_4269

IMG_4266

Vans black Winston

Mijn meest recente aankoop. Deze schoenen heb ik afgelopen weekend gekocht en ik ben er helemaal verliefd op. Eigenlijk was deze aankoop helemaal niet gepland haha. Ik ging naar de Actiesport met mijn broertje en mijn vader en ik was een beetje aan het kijken bij de schoenen daar omdat er allemaal korting was. Toen zag ik deze leuke Vans. Dit zijn mijn allereerste Vans en ik wou altijd al van die helemaal zwarte Vans omdat ik ze er super leuk vond uitzien en ze zijn natuurlijk goed te combineren. Ik ben er erg blij mee!
€35,-

IMG_4270

IMG_4271

IMG_4272

Look a like dr. Martens (Holografisch)

Last but not least.. Mijn denk ik toch wel meest opvallende schoenen haha. Je moet er maar van houden zeg ik. Ik vind ze echt helemaal geweldig en ze zien er zo vet uit. Ik heb ze ooit besteld bij de Invito eind dit jaar.
€25,-

En dit waren mijn 5 favoriete schoenen van dit moment! Ik vond het erg leuk om te doen en ik ben erg benieuwd wat jullie favoriete schoenen zijn.

Liefs,
Nynke

12 gedachtes over “Favoriete schoenen at the moment ðŸŒ»

Geef een reactie

