Vakantie plannen 2015

Hi!

Vandaag deel ik met jullie mijn vakantie plannen voor de zomervakantie dit jaar! Daarnaast mag ik ook zeggen dat ik over ga naar 4 Havo! Ik ben erg blij want het heeft mij in het begin veel moeite gekost maar het is me gelukt :). Ik heb nu eigenlijk al vakantie want ik heb alleen nog maar vrijdag watersportdag en volgende week woensdag mag ik mijn boeken inleveren en mijn rapport ophalen. Dit zijn mijn plannen voor deze zomervakantie:

  • Ik ga de eerste 3 weken op vakantie naar Tsjechië waar ik erg zin in heb! Mijn familie woont daar en we hebben daar ons vakantiehuisje midden in de natuur. We gaan er altijd erg leuke dingen doen zoals naar het meertje vlakbij waar we zwemmen en naar Praag. Er is veel te doen 🙂 Ook gaan we ons nieuwe familielid ophalen.. We krijgen een puppy! Het is iets waar ik al maanden naar toe leef en ik heb er echt SUPER veel zin in! Er komt natuurlijk nog een heel artikel over haar en ik zal meteen laten weten als we haar hebben.
  • Ik ga aankomende zaterdag gezellig met mijn beste vriendinnen naar Amsterdam. Ik heb er super veel zin 🙂
  • Natuurlijk moet ik ook werken in de vakantie maar dat vind niet zo heel erg. Het is altijd erg gezellig en ik vind het leuk om te doen.
  • De laatste week van de vakantie ga ik met mijn vader en mijn broertje naar Kopenhagen en naar Malmö. We gaan een kleine stedentrip doen en het wordt erg leuk!
  • Verder ga ik gewoon lekker uitrusten en nog wat met vrienden afspreken. 🙂

aesthetic | Tumblr

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie gaan doen en ik wens jullie allemaal alvast een fijne vakantie!

Liefs,
Nynke

9 thoughts on “Vakantie plannen 2015

Geef een reactie

