Op reis met srprs.me!

Altijd als ik op reis ga vind ik het fijn om eerst helemaal uit te zoeken naar leuke plekjes in een plaats of leuke restaurantjes zo kun je je er helemaal op voorbereiden.

Maar is het soms niet juist fijner om gewoon even iets onverwachts te doen en spontaan besluiten om te doen waar je op dat moment zin in hebt. Heerlijk lijkt me dat! Stressvrij op reis en genieten van het nu.

Je boekt een reis (je kunt al een weekendje weg vanaf €120) en dat is alles wat je te weten krijgt. De bestemming krijg je pas op het vliegveld te horen. Het is wel altijd een Europese bestemming, maar nooit Parijs, Londen of Barcelona. Natuurlijk krijg je van te voren wel te horen wat de weersverwachtingen van de bestemming is, zodat je de juiste spullen mee kunt nemen. Alles wordt voor je geregeld en je kunt zonder stress op reis. Aan de ene kant lijkt het mij echt geweldig, ik zou super benieuwd zijn naar waar je naartoe zou gaan. Aan de andere kant is het ook zo dat je geen idee hebt waar je heen gaat dus het kan ook verkeerd uitpakken. Dat je bijvoorbeeld naar een plaats gaat waar je al bent geweest.. Toch lijkt het mij wel erg leuk om een keer uit te proberen! De reis is inclusief vliegtickets en accommodatie. Je kunt dus kiezen uit verschillende soorten reizen. Stedentrips, avontuur, verre reizen en je krijgt meteen de prijs te weten.

Link: https://srprs.me/

Wat vind jij ervan? Lijkt het jou wat en zou jij zoiets willen doen?

Liefs,

Nynke

6 thoughts on “Op reis met srprs.me!

  1. Heel tof! Naar een onbekende bestemming staat zeker op mijn bucket list. Vanavond komt er op mijn blog een artikel online met daarin een leuke winactie! Misschien ook wat voor jou?

    Like

Geef een reactie

