Hema Soft Matt Lipbalm

Hi iedereen!
Gister ben ik eventjes langs de Hema geweest en zag ik dat de Soft matt lipbalm in kleur 2 er nog was dus moest ik hem meteen meenemen (bij mij is deze kleur altijd uitverkocht..). Ik was altijd al erg nieuwschierig over deze kleur omdat ik er veel positieve dingen over heb gehoord daarom heb ik hem meteen in mijn winkelmandje gedaan! Vandaag een review over de lipbalm!

IMG_4772

De lipbalm ziet er op het eerste oog erg mooi uit. Ik vind het uiterlijk erg strak en je kunt ook goed zien welke kleur het is. Zelf houd ik het meeste van matte lipsticks dus dit maakte me erg nieuwschierig.

IMG_4775

IMG_4781

De kleur is prachtig! Ik vind de kleur niet te roze en dat vind ik juist fijn. Je kunt goed met de lipbalm werken en hij is best romig. Echt een aanrader als je niet zoveel van lipsticks houdt maar wel een beetje een kleurtje wilt op je lippen!

new

Mijn excuses van de niet al te rechte lippen ;). Ik zag pas op de laptop op groot scherm dat het beetje er buiten zat haha. Ik vind de kleur alsnog erg mooi! In het echt is de kleur nog iets lichter maar dat komt door de foto die wat donkerder is.
De kleur blijft een tijdje erop zitten ik had hem om 17:00 opgedaan en pas na ik ging eten rond 19:00 begon het wat minder te worden.

Ik ben erg tevreden over deze lipbalm en dit zal zeker niet de enige worden!

Deze Soft Matt lipbalm is €3,50 en is verkrijgbaar bij Hema

Volg mij op Instagram! Mijn naam is Lifetasticnl en ik volg je zeker terug 🙂

Liefs,

Nynke

6 thoughts on “Hema Soft Matt Lipbalm

Geef een reactie

