Welcome back!

Hi hi!

Kennen jullie me nog? Wauw, wat is dit lang geleden zeg.. Maar ik ga weer beginnen met bloggen jongens! Is er veel gebeurd in de afgelopen tijd? Redelijk veel!

 

  • Ik zit nu op een nieuwe school en ben over gegaan naar havo 4
  • Ik werk nog steeds bij de Kruidvat met veel plezier
  • Ik heb een vriendje sinds 2 maanden 🙂
  • Ik heb alweer heel veel meer van de wereld gezien

Ik ga weer proberen om een paar keer per week een artikel te plaatsen op mijn blog en zo probeer ik er weer langzamerhand in te komen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

large.jpg

Love,

Nynke

One thought on “Welcome back!

Geef een reactie

