Monthly favourites | June

Vandaag deel ik mijn Juni favorieten met jullie! Het zijn allemaal verschillende favorieten en best een veel tbh 😉



Make-up tasje H&M

Dit hele leuke tasje heb ik 2 maanden geleden gezien bij de H&M en ik werd meteen verliefd op het holografische effect en moest m gelijk hebben. Nu gebruik ik m altijd voor mijn everyday make-up en als ik op reis ga.


We were liars – e. Lockhart

Een heel speciaal en prachtig Engels boek. Laatste tijd lees ik steeds vaker Engelse boeken omdat ik het gewoon fijn vind en het helpt heel erg om mijn Engels te verbeteren. Een thriller en romantisch. Voor iedereen aan te raden!


Longlasting browdefiner van Catrice

Deze wenkbrauwpen gebruik ik eigenlijk wel elke dag. Een hele fijne pen waar je heel precies mee kan werken en het ook heel natuurlijk doet lijken. Vaak hebben weinig mensen bij mij door dat ik het heb getekend en dat is toch best een compliment;) lekker low budget en heel fijn! Ik gebruik m in de kleur Brow’dly presents. Als jullie een review erover willen comment dan even 🙂


Flowerparty van Yves rocher 

Een hele bloemige en zomerse geur. Ik gebruik m de laatste tijd erg veel omdat ik m er goed bij vind passen bij de zomer, een erg duidelijke zomerse bloemige geur maar niet te sterk en.. Hij ziet er natuurlijk erg leuk uit!


Micellair reinigingswater van Garnier

Een echte favoriet die niet te missen is. Deze gebruik ik altijd voor het verwijderen van mijn make-up en het werkt super goed! Ik gebruikte altijd de roze variant maar heb sinds kort de groene omdat die andere er niet meer was. Het verschil ertussen weet ik niet precies (weet een van jullie dat?) deze is ook aan iedereen aan te raden!

5 thoughts on “Monthly favourites | June

Geef een reactie

