Rimmel London | Vintage Pink lipstick

Beauty

Hee allemaal! 

Vandaag heb ik eindelijk weer eens een review voor jullie en vandaag is dat van de mooie rimmel lipstick die ik afgelopen tijd bij Kruidvat heb gekocht. Bij Kruidvat is er nu een 1+1 actie bezig dus wees er snel bij! 

Ik heb deze lipstick meegenomen en nog een mascara. Vandaag een kleine review van de lipstick!


De lipstick is mooi een blauwe huls en op de achterkant kun je de kleur en naam zien van de lipstick. Dit is nummer 180 “Vintage Pink”. Het is een nude-achtige kleur met een paars tintje. Ik vind het een mooi kleurtje al zeg ik het zelf! 


De lipstick is lekker romig en brengt goed aan. Het pigment vind ik erg goed! Het kleurtje is niet helemaal matt.


Het kleurtje ziet er prachtig uit! Hij is niet te paars wat ik heel fijn vind en ook niet te glanzend. Hij brengt erg makkelijk aan misschien vind ik hem zelf al iets te romig. Een mooi kleurtje en zeker aan te raden! 

Wat is jullie favoriete lipstick merk?

Rimmel London lipstick (vintage pink) is te koop bij Kruidvat

Liefs,

Nynke

Een gedachte over “Rimmel London | Vintage Pink lipstick

Geef een reactie

