• Holiday plans •

Hi allemaal!

De zomervakantie is alweer bijna begonnen en daarom leek het mij leuk om mijn vakantieplannen met jullie te delen. Ik heb namelijk s u p e r veel plannen voor de vakantie en het maakt me helemaal blij 🙂 


De eerste week ga ik een dagje naar Amsterdam met mijn twee beste vriendinnen en daar gaan we lekker winkelen en de stad verkennen. Daarna ga ik voor 3 weken naar Kroatië met mijn ouders, broertje en zusje. We gaan naar Pula wat aan de zee ligt en daar gaan we in een huisje. Ik heb er enorm veel zin in! Daarna een paar daagjes rust thuis en daarna ga ik met mijn pa een stedentripje maken naar Kopenhagen en Malmö. Ik ben nog nooit naar een van de steden geweest dus ik heb er super veel zin in en ik ben so excited om nieuwe dingen te ontdekken. Last but least waar ik misschien nog wel het meeste zin in heb is dat ik een weekje naar Engeland ga met mijn vriend! We gaan maar het zuiden van Engeland en nee we gaan niet naar Londen 😅 omdat we er beide al heel vaak zijn geweest willen we nieuwe plaatsen in Engeland ontdekken. Ik heb er zo zo zoveel zin in en het maakt me helemaal excited.

Ik ben super benieuwd naar jullie vakantie plannen! Wat gaan jullie doen in de vakantie?

Liefs, 

Nynke

3 thoughts on “• Holiday plans •

Geef een reactie

