Blushing hearts

Vandaag ben ik even wezen bij mijn oud vertrouwde Kruidvat en ben ik even wezen rondneuzen. Daar zag ik bij toeval dat ze de blussing hearts verkochten en ik kon het natuurlijk niet laten om eentje mee te nemen! Vandaag test ik voor jullie de blushing hearts van I Heart Makeup

 

unnamed

unnamed-5

De blush komt in een mooi doosje waar je aan de achterkant al kunt zien welke kleur dit is. Natuurlijk is dit niet de exacte kleur omdat de kleuren vaak anders vallen op de foto. Wel is de blush zo mooi en beschermd verpakt en hoef je niet zo snel bang te zijn voor een gebroken blush.

Het is een triple baked blush.

unnamed-4

De blush komt in een mooi hartvormig doosje voor en ik vind het er erg mooi uit zien. Wel is het van karton dus niet makkelijk om mee te nemen en gevaarlijk voor water.

unnamed-1

Wauw wat een prachtige kleuren! De blush is hartvormig en in 3 verschillende warme roze kleuren met een mooie shimmer overheen. De blush ziet er prachtig uit en kon niet wachten om hem te proberen.

unnamed-2i-heart-makeup-hearts-blusher-blushing-heart-blush

Het pigment is super goed maar toch minder warm dan ik had gedacht. wel vind ik de kleuren prachtig en is het zeker een aanrader!

Blushing hearts is op dit moment te koop bij de Kruidvat voor 6 euro

3 thoughts on “Blushing hearts

Geef een reactie

