2017 – Wat gaat er allemaal gebeuren?

Hee iedereen!

Als eerste wil ik iedereen nog een hele fijne jaarwisseling wensen en ik hoop dat jullie allemaal een leuke kerstvakantie hebben gehad! Ik tenminste wel, ik heb deze vakantie heel erg veel gedaan. Ik heb deze kerst voor het eerst gevierd bij mijn schoonouders en het was super leuk! We hebben cadeautjes gedaan en in de avond zijn we uiteten geweest. Verder heb ik heel erg leuke dingen gedaan zoals bowlen met mijn vriend en vrienden en naar de bioscoop. Nieuwjaar hebben we gevierd van een vriendin van mij. Zij is jarig op oudjaarsdag en hield een houseparty wat super gezellig was!

Zo, en dat was alweer het einde van 2017.. 2017 wordt een erg belangrijk jaar voor mij want:

  • Ik word 18 jaar dit jaar
  • Ik ga beginnen met rijlessen
  • Ik hoop mijn havo diploma te halen
  • Ik ga na de zomer studeren

large-1.jpg

Hier komt natuurlijk veel bij kijken en ik heb erg veel zin in het nieuwe jaar!
Ook hoop ik wat meer tijd te kunnen besteden aan mijn blog omdat ik daar vorig jaar toch nauwelijks tijd voor heb kunnen maken vanwege volleybal, werk en veel school. Ik probeer dit jaar weer regelmatiger artikels te plaatsen 🙂

Ik ben erg benieuwd waarom 2017 voor jullie een leuk jaar wordt en wat jullie plannen zijn!

Liefs,

Nynke

One thought on “2017 – Wat gaat er allemaal gebeuren?

Geef een reactie

