Max&More Highlighter en Blush/contour palette

Hee allemaal!

Laatst heb ik bij Jessie Maya een filmpje gezien dat zij action make-up ging testen en dat maakte mij heel erg excited naar de producten. Vandaag ben ik naar de Action gegaan en heb deze 2 producten voor jullie meegenomen. Vandaag ga ik deze testen voor jullie!

unnamed-7.jpg

unnamed-4.jpg

Eerst laat ik jullie het blush/contour palette zien. Ik vind dat het een mooie uitstraling heeft en zeker geen goedkope. De kleuren zien er erg mooi uit op het eerste oog! In dit palette zitten twee blush kleuren, vier contour kleuren en twee kleuren voor bronzer. De kleuren zien er allemaal goed uit en niet te donker voor mijn huid.

unnamed-5.jpg

Hier de swatches van de twee blushes (onder) en de twee bronzers (boven). Tja.. Sommige zijn wel goed gepigmenteerd en sommige niet..

unnamed-2.jpg

Met flits

unnamed-1.jpg

Zonder flits

unnamed-6.jpg

Aah deze kleuren! Dit zijn prachtige warme kleuren met een mooie slimmer erin. Voor zo’n ongeveer 2 euro vind ik de pigmentatie echt geweldig! Dit had zo een highlighter van 8 euro kunnen zijn. Well done Action!

Net zoals Jessie ben ik ook erg tevreden over de highlighter. Het blush/contour palette vind ik iets minder maar voor 2 euro kom op.. hij doet zijn werk!

Volgende keer zullen jullie ook foto’s zien met de producten op mijn gezicht! Ik maakte dit toen ik ziek was dus ik kon het niet doen.. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening over Action make-up. Wat vinden jullie ervan?

Liefs,

Nynke

2 thoughts on “Max&More Highlighter en Blush/contour palette

Geef een reactie

