Dekbedovertrek van Dekbed-Discounter | Review

Vandaag weer een heel ander artikel! Ik heb laatst een hele leuke samenwerking gedaan met  Dekbed Discounter en ik heb wat mogen uitkiezen op hun website. Dat deed ik met veel plezier want ik had namelijk ook een nieuw dekbedovertrek nodig. Kwam dat even goed uit! Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb besteld en geef ik er mening over!

Dekbed-Discounter

Ik nam dus een kijkje op de website en wat mij al meteen opviel was het grote assortiment dat ze hebben en ook dat er veel is voor een voordelig prijsje. Het aanbod van Dekbed-Discounter is enorm groot en ook zeer divers. De webshop heeft een mooie functie waarin je precies kunt aankruisen wat je wilt. Zo kun je aangeven welke maat je zoekt, welk materiaal, de kleur en je kunt ook een thema aangeven bij het dessin. Er zijn veel verschillende soorten thema’s dus voor ieder wat wils. Dekbed-Discounter verkoopt niet alleen dekbedden maar ook hoeslakens, hoofdkussens, boxpringen, matrassen en ga zo maar door! Je kunt er alles vinden wat je nodig hebt voor je bed.

Zelf vond ik het erg lastig om te kiezen. Ik wist al dat ik een dekbedovertrek wilde maar omdat er zoveel keuze was, was het lastig om te kiezen! Ik zat heel erg te twijfelen tussen het ‘romantische’ thema of het ‘moderne’ thema. Uiteindelijk ben ik voor het thema modern gegaan en heb ik dit dekbedovertrek gekozen omdat ik deze het mooiste bij mijn kamer vond passen.

Linkje naar alle dekbedovertrekken: https://www.dekbed-discounter.nl/dekbedovertrek

Embroidery Dazzle – Brons

img_6574

img_6577

img_6580

Na een werkdag wachten kreeg ik het dekbedovertrek binnen. Alles verliep goed en veilig en het was een snelle levering. Natuurlijk was ik erg benieuwd hoe het zou gaan staan in mijn kamer dus had ik het pakket meteen open gemaakt. Wat mij meteen opviel was dat de kleur op het plaatje veel lichter was dan dat de kleur eigenlijk in werkelijkheid was. Op de foto ziet de kleur er heel erg licht uit maar in het echt is het meer wat beige/donker. De bronzen banen die op het dekbedovertrek zitten vind ik prachtig want er zitten kleine glittertjes op en dat maakt het wat opvallend!

IMG_6586.JPG

Kortom, ik vind het een super mooi dekbedovertrek. De kleuren passen mooi in mijn kamer en het de bronzen satijnen banen maken het helemaal af! Het is zacht en is gemaakt van 100% microvezel. Hierdoor is de overtrekset kreukherstellend, licht van gewicht en valt deze soepel om je heen. Op de website is er voor ieder wat wils en heb je veel keuze voor een erg lage prijs! Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe dekbedovertrek en ik zou zeker weer eens bestellen bij Dekbed-Discounter.

Wat voor kleur dekbedovertrek vind jij het mooist?

Liefs,

Nynke

Dit is een samenwerking met Dekbed-Discounter.

 

3 thoughts on “Dekbedovertrek van Dekbed-Discounter | Review

Geef een reactie

