Aliexpress kwasten | Review

Hee allemaal!

Ongeveer een maandje geleden heb ik een bestelling gedaan bij Aliexpress.com. Ik heb daar onder andere deze kwasten bestelt heb ze vandaag binnen gekregen! Daarom leek het mij leuk om een eerste indruk met jullie te delen. Ik ga jullie wat meer informatie geven en laat jullie weten wat ik van de kwasten vind en of ze aan te raden zijn.

Ik heb dus ongeveer een maand geleden een bestelling geplaatst op de website van Aliexpress . Dit is een Aziatische website wat te vergelijken is met eBay. Je kunt er erg goedkope spulletjes bestellen met meestal gratis verzendkosten vat super fijn is! Het enige nadeel is wel dat je het vaak heel laat binnen krijgt maar ach.. voor ongeveer 2 euro per product vind ik het wel waard 😉

IMG_6607.jpg

Ik kreeg de kwasten verpakt in een envelop met aan de binnenkant van dat bubbeltjes plastic. Alles is heel aangekomen wat super fijn is! Toen ik het pakketje opende was ik meteen al heel enthousiast. De kwasten zien er op het eerste oog super mooi en op de foto hierboven kun je zien hoe ze binnenkwamen. Elke kwast was verpakt met een plastic zakje. Het is een set van 10 kwasten voornamelijk voor het gezicht.

IMG_6611.jpgIMG_6612.jpgIMG_6615.jpgIMG_6617.jpgIMG_6620.jpgIMG_6621.jpgIMG_6622.jpgIMG_6614.jpgIMG_6619.jpgIMG_6618.jpg

Hierboven alle kwasten in detail! De kwasten zien er op het eerste gezicht goed uit en zijn erg zacht. Wat ik wel een nadeel vind is dat ik niet zo goed weet welke kwast ik nou precies voor wat moet gebruiken omdat sommige best wel op elkaar lijken! Wel staat het natuurlijk super mooi al die kwasten bij je make-up stash 🙂  De wat puntige kwast op de derde foto kun je mooi voor highlighted gebruiken!

Ook heb ik een paar kwasten op mijn gezicht en dat werkt prima. Je kunt natuurlijk verschil merken tussen Real Techniques kwasten en deze kwasten maar ja wat wil je ook voor die prijs! Ze werken niet heel precies en zijn misschien zelfs iets te zacht maar voor de rest prima!

Linkje van de kwasten: https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?orderId=81343988485747&productId=32610069260

IMG_6624.jpg

IMG_6626.jpg

Kortom, ik ben erg blij met de kwasten! Ik vind ze wel iets te zacht en daardoor is het niet erg precies werken maar er zitten hele goede bij! Voor die prijs vind ik het zeker waard!

Liefs,

Nynke

Heb jij weleens wat bij Aliexpress besteld en wat was dat?

 

3 thoughts on “Aliexpress kwasten | Review

Geef een reactie

