My everyday make up

Hee allemaal!

Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik gebruik op een dagelijkse basis. Natuurlijk is dit niet ‘elke’ dag.. Soms heb ik gewoon geen tijd of niet zoveel zin om make up te dragen maar als wel dan zijn dit de producten die ik elke dag gebruik 🙂 Enjoy!

BASIS

IMG_6627.jpg

IMG_6628.jpg

IMG_6629.jpg

IMG_6632.jpg

Zoals wel bijna 70% van de Nederlandse bevolking gebruik ook ik de Nivea balm als een primer voor dat ik de foundation gebruik. Ik heb echt gevoel dat mijn foundation hierdoor goed en langer blijft zitten en ik vind het ook gewoon heel erg fijn werken! Nadat ik de primer op mijn gezicht uitsmeer gebruik deze foundation van Rimmel. Dit is echt mijn favoriete foundation aller tijden! Deze heb ik in een lichte kleur en deze heb ik in Engeland gekocht. Later kwam ik erachter dat dit een andere kleur is dan de kleur die ik normaal gesproken in de Kruidvat hier koop. Dit is classic ivory 101 en die van de kruidvat is ivory 100 dus waarschijnlijk is deze ietsjes donkerder maar dat had ik zelf niet door dus het verschil is volgens mij miniem 😉

Daarna gebruik concealer. Mijn favoriet is deze van collection in de lichtste kleur. Deze is jammergenoeg niet in Nederland te koop. Deze heb ik laatst in Engeland gehaald en hij is daar super populair. Verder gebruik ik nog de Camouflage Cream van Catrice voor de onzuiverheden op mijn huid. Deze dekt super goed!

Nadat ik de foundation en concealer heb aangebracht gebruik ik deze fixing compact power van Essence. Deze vind ik super fijn werken een maakt je gezicht ook echt matt! Dit breng ik aan met een poederkwast van de H&M.IMG_6634.jpg

Nadat ik de echte basis op mijn gezicht heb aangebracht ga ik verder met mijn wenkbrauwen! Dit doe ik met het welbekende Catrice wenkbrauw setje die ik al twee jaar gebruik en nog steeds de pan er niet van heb geraakt haha! Nadat ik hiermee mijn wenkbrauwen heb ingevuld maak ik de randjes want mijn wenkbrauwen wat preciezer met de Longlasting Browdefiner van Catrice en dit vind ik super goed werken. Daarna kam ik het door met de invisible mascara van NYC die zowel voor je wimpers zijn als je wenkbrauwen. Het kwastje wat ik gebruik is van Real Techniques en vind ik hier super bij werken.

OGEN

IMG_6636.jpg

IMG_6637.jpg

IMG_6639.jpgIMG_6642.jpgIMG_6635.jpg

Als eerste gebruik ik deze oogschaduw basis van Essence en deze vind ik prima. Smeert goed uit, blijft goed zitten en ook nog eens heel erg betaalbaar! Daarna gebruik ik een van mijn favoriete palette’s. Ik vind deze zo fijn voor een alledaagse look omdat deze zowel matte als shimmer kleuren heeft en de kleuren vind ik heel erg natuurlijk. De pigmentatie van dit palette is super en echt aan te raden!

Als laatste gebruik ik deze eyeliner van Catrice waarmee ik een dun lijntje zet op mijn wimperrand. Daarna breng ik mascara aan en dit wissel ik af met deze twee mascara’s. Mijn favoriet is de Volume colourist van Rimmel omdat hier ook zwart wimperverf inzit die je wimpers dus langzamerhand donkerder maakt. De oogschaduw breng ik voornamelijk aan met deze oogschaduw kwastjes. De eerste twee zijn van Real Techniques, de middelste is van Make up Revolution en twee links zijn van Aliexpress.

GEZICHT

IMG_6647.jpg

IMG_6648.jpg

Als eerste gebruik ik de bronzer linksonder om mijn gezicht wat ‘gezonder’ oftewel wat bruiner te maken. Daarna gebruik ik de Prime and Fine contour van Catrice om mijn gezicht te shapen. Deze kleur past perfect bij mijn huid! Daarna gebruik ik blush en dat wissel ik af met de twee blushes bovenin. Ik vind ze beide super mooi! Als laatste gebruik ik highlighter van de Action die je links kunt zien. Ik vind dit zo’n mooie highlighter met een prachtig pigment en zoveel shimmer !

IMG_6650.jpg

Voor mijn gezicht gebruik ik voornamelijk deze kwasten. Ik vind ze super fijn en ook zo mooi uitzien :).

Dit waren de producten die ik iedere dag gebruik! Ik ben erg benieuwd naar de producten die jullie gebruiken. Wat zijn jullie favorieten?

Liefs,

Nynke

3 thoughts on “My everyday make up

Geef een reactie

