Als ik mocht kiezen dan was ik… |TAG

Hi! Laatst zag ik deze TAG voorbij komen op een blog en de TAG leek me erg leuk om te doen! Vandaag kun je lezen hoe ik de ‘Als ik mocht kiezen dan was ik…’ heb ingevuld! Ben je benieuwd? Lees dan zeker even verder 😉

large-1.jpg
Als ik een kleur was, dan was ik bordeaux rood.
Als ik een dier was, dan was ik een hond.
Als ik een liedje was, dan was ik Fine China – Chris Brown.
Als ik een gerecht was, dan was ik chicken wraps van Nando’s.
Als ik een geur was, dan was ik Girls’ night out van Essence.
Als ik een goede eigenschap was, dan was ik creatief.
Als ik een slechte eigenschap was, dan was ik jaloers.
Als ik een taal was, dan was ik Frans.
Als ik een beroep was, dan was ik modeontwerpster.
Als ik een bestaand bekend persoon zou zijn, dan was ik Kylie Jenner.
Als ik een fictief bekend persoon zou zijn, dan was ik Sophia Danko van The Longest Ride.
Als ik een land was, dan was ik Engeland.
Als ik een vervoersmiddel was, dan was ik een Vliegtuig.
Als ik een film was, dan was ik The Holiday.
Als ik een monument was, dan was ik de de eifeltoren
Als ik een seizoen was, dan was ik de zomer
Als ik een groente was, dan was ik paprika.
Als ik een kledingstuk was, dan was ik een leren jasje.
Als ik een gezelschapsspel was, dan was ik Monopoly.
Als ik een drankje was, dan was ik een Coebergh 7up.
Als ik een camera was, dan was ik een Instax Mini. 
Als ik een sierraad zou zijn, dan was ik een festival bandje.
Als ik een schrijfster zou zijn, dan was ik E. Lockhart.
Ik raad deze TAG aan iedereen aan en laat mij weten welke keuzes jij hebt gemaakt!
Have a lovely Sunday 🙂
5 thoughts on “Als ik mocht kiezen dan was ik… |TAG

Geef een reactie

